فروشگاه اینترنتی سالی نو
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات حساب کاربری

بله، شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش اطلاعات شخصی” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در آن بخش می توانید اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را تغییر دهید.
لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید که طی این فرآیند یک لینک که امکان تغییر رمز را فراهم می کند برای شما ارسال می‏‌شود.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
خیر، شما بدون وارد شدن به سایت هم می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را ثبت کنید؛ با این حال ما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در سالی نو می‌توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
  • از طریق صفحه پیگیری سفارش؛ وضعیت لحظه ای خرید های خود را ببینید
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

سوالات ثبت سفارش

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:
  • ورود به سایت
  • تکمیل فرم تسویه حساب
  • پرداخت آنلاین
در مرحله "تکمیل فرم تسویه حساب" و بخش ” آدرس”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و پرداخت وجه شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با سالی نو تماس بگیرید.
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی، هویت فروشگاه اینترنتی سالی نو بصورت حقیقی و حقوقی ثبت شده و دارای درگاه پرداخت آنلاین، نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد. این نماد ها و مجوز ها پس از بررسی فروشگاه و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

سوالات نحوه ارسال

هزینه ارسال کالا با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است اما به طور کلی به شرح زیر می باشد :
  • هزینه حمل و نقل سفارشات تهران که با پیک ارسال می شوند، توسط مشتری به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.
  • هزینه حمل و نقل سفارشات شهرستان ها که با باربری و یا تیپاکس ارسال می شوند، توسط مشتری به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.
زمان ارسال کالا با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است اما به طور کلی به شرح زیر می باشد :
  • مرسولات تهران که با پیک ارسال می شوند، در همان روزی که بارنامه شوند به مقصد می رسند.
  • مرسولات شهرستان ها که با باربری و یا تیپاکس ارسال می شوند، بین 48 تا 72 ساعت بعد از بارنامه شدن، به مقصد می رسند.
  • شایان ذکر می باشد که کلیه مرسولات، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش توسط سامانه های حمل و نقل ذکر شده بالا بارنامه می شوند.
  • هزینه ارسال سفارشات به عهده مشتری می باشد که بصورت حضوری به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.
  • در صورتی که حداقل مبلغ سفارش شما 2 میلیون تومان باشد، هزینه حمل و نقل برای مشتریان رایگان می باشد و توسط سالی نو پرداخته می شود.
سالی نو با ارسال ایمیل و پیامک ، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “پیگری سفارش” از وضعیت آن مطلع شوید.

سوالات نحوه پرداخت

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
کاربران سالی نو می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز حواله بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده برای همه کاربران وجود دارد .
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
برای خرید محصول مورد نظرم به مشاوره نیاز دارم ؟
در صورتی که برای تهیه محصولات مورد نظرتون به راهنمایی نیاز دارید می توانید با شماره 198-0762-0912 تماس بگیرید.
چند روز پس از ثبت سفارش محصول به دستم میرسد؟
برای ساکنان تهران 1 روز و برای ساکنان شهرستان 2 روز پس از ثبت سفارش؛ محصولات تحویل داده می شوند.
کیفیت محصولات در چه سطحی می باشد؟
تمام محصولات ما دارای کیفیت عالی هستند و دو سال گارانتی پس از فروش دارند.